Puretec همكاري با WaterAid را اعلام كرد

۶۰ بازديد

در تلاش براي كاهش بحران جهاني آب ، پورتك با واترآيد همكاري كرده و بخشي از درآمد حاصل از هر مبلغ كابين دي را به اين خيريه كمك خواهد كرد. WaterAid يك سازمان بين المللي غيرانتفاعي است كه در 26 كشور جهان داراي برنامه هاي آب ، بهداشت و بهداشت است. از سال 1981 ، آنها به 19.2 ميليون نفر براي دسترسي به آب سالم كمك كرده اند و 15.2 ميليون نفر نيز به فاضلاب كافي دسترسي دارند.
WaterAid فقيرترين مردم جهان را قادر مي سازد به آب سالم و فاضلاب دسترسي پيدا كنند. در كنار بهبود بهداشت ، حقوق اساسي بشر از اين بهداشت ، آموزش و معيشت حمايت مي كند و اولين گام اساسي براي رفع فقر است. ما با شركاي محلي كار مي كنيم ، كه مسائل محلي را درك مي كنند ، و به آنها مهارت و پشتيباني مي دهيم تا به جوامع كمك كنيم تا پروژه هاي عملي و پايدار را كه پاسخگوي نيازهاي واقعي آنها باشد ، مديريت و مديريت كنند. ما همچنين به صورت محلي و بين المللي براي تغيير سياست و عمل و اطمينان از شناخت نقش حياتي آب ، بهداشت و فاضلاب در كاهش فقر كار مي كنيم.
Puretec مفتخر است كه يك حامي شركتي WaterAid است و مي دانيم كه مشتريان ما مي دانند كه مي دانند كه آنها به طور جمعي در كمك به زندگي قابل توجهي در زندگي افرادي كه در سراسر جهان تلاش مي كنند براي دستيابي به منبعي كه ما از آن استفاده مي كنيم ، كمك مي كنند.
براي اطلاعات بيشتر ، لطفاً به http://www.wateraid.org/us/who-we-are مراجعه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.